RSS

Saturday, September 26, 2009

hari raya! ;DDD

aku every year raya dkt kl n klang!
xdew kg!
mmg bosan!
xdew suasane!
mmg xbest!
tp every year the same thngs going to happen.
abh ske abes kn duet dye dkt umh.
2 month before pose tuh dye dh semangat decorate umh.
touch up tuh larh, nie larh..
biar larh dye.
duet dye.
n abh x pnh lpe kn anak2 dye dlm duet nie.
so, tuh pasal aku sgt sayang gler kat abh.
mama?
orang yg aku lgggggg sayang!
mama nie sgt penyabar!
sabar ngn kerenah 4 org ank2 dye.
plus kne lyn suami dye yg cerewet tuh!
mama nie mmmg penyabar!!!!
so, aku ingt ape yg mama n abah dh bg n akn bg kat aku!
aku nie nk kate sng x.
biase2 jew.
tp dr aku kecik smpi larh skng nie.
aku tgk mama n abah x pnh berkire ngn aku n adek-beradek.
tuh pasal raye jew kalu blh salam ngn mama n abah aku akn sayu.
sebak!
sedey!
n happy! :)
pasal dpt duet raye! ;)
n aku dh mntk maaf ngn mama n abah! ;)
i love u mama n abah!
no one can replace ur place! ;)

0 comments:

Post a Comment