RSS

Friday, January 1, 2010

Back to Segamat. :(

Alarh, sedih! Kene balik Segamat. eeeiii! tadi called Syafi ngan Frans. Syafi memang same ngn aku, bertolak tak lagi tapi dah pikir balik n cuti. Well, dia pown study sane kan. So, dia n aku same-same memahami.

Tapi Frans! sakit hati aku. Sabar je dgn ape yang dia cakap. Ko tunggu ar! Aku tahu ko dekat. Tapi aku dapat bulan weh, dari Frans! Cantik kowt! bukan bulan, yang bulan tuh tapi gambar gerhana bulan penuh! CANTIK! ;)

Geram plak dh kne siap2 nk balik Segamat. Sekarang, tinggal nk letak barang2 dlm kete je. Plus, cari kasut-kasut aku n botol air. Owh! bantal busuk aku! yeah! ;) Tak tido malam plak kang. So, kawan-kawan jumpe di Segamat, Johor. Aku bertolak awal pasal nk rebut katil. hahhaaa ;) till then, see u! ;)


.g.[E].m.o.c.k sayang semua. ;]

0 comments:

Post a Comment