RSS

Wednesday, February 17, 2010

I wanna know whats love is.


Well, have you ever heard this Mariah Carey songs? Thats song really into me. Iloveit. Hahhaaa. Entah kenapa nak post benda2 macam ni.Btw, layan perasaan jap. Boleh tak some guys give me the true LOVE? Well every girl nakkan cinta sejati yang datang dari hati yang ikhlas dan suci. Bukan datang dari hasutan syaitan, kawan, orang sekeliling etc. Just LOVE straight from your HEART! Susah sangat ke? Jiwang disitu. Adoyai! Tapi nak ikutkan awal lagi untuk aku fikirkan benda2 seumpama ini. Tapii,arghh! Sometimes, I do need love! Erm, siapakah bakal suami aku? To find out can someone show me LOVE? The real LOVE! Then, lets talk about love. Aku nak sangat CINTA! Admit larh yang aku still sayang dia! Yes I'm admit! I still love you, and still missed you every second! Shitt for that! Aku sayang dengan orang yang tak hargai aku! Well, for sure I've made a promise to myself that I would not fall in love again. Yes! Itu janjii aku! Until, someone can SHOW ME THE REAL LOVE. Dan, biar takdir yang tentukan. Aku hanya berdoa dan berserah. Tabahkan hati untuk segalanya. Awak, saya selalu doakan yang terbaik untuk awak. Semoga, awak bahagia dengan hidup awak sekarang. I've tried so many thing to forget about you! But, I can't. I am sorry for that. Awak yang pertama bagi saya. You remain there. No one can replace your place. Assalamualaikum.

1 comments:

dreadful king said...

wei minah! kemaruk sgt ke nk bercinta? Tuhan dah jadikan suma org berpasang pasangan. sbnrnya x yah cari pon x pe. bila smpi serunya ada la... ko tu masuk u nak bercinta ke nak study? klu stakat nk berlagak masuk u tapi nak cari pakwe je bek ko batalkan je niat ko nk blaja. klu dah gatal sgt tu kawen jer... aku dpt tau ko msk u pon sbb gne org dlm... ko x pernah ke pk napa pihak universiti x terima ko in the first place? sbb diong tau ko msk u nk bercinta je... btul x? jgn kata x btol...it's obvious what u wrote up there... =p

Post a Comment